Strona Główna

MAC Paint Pot Painterly

piątek, 16 sierpnia 2013

Dzisiaj chciałabym przedstawić mój jedyny Paint Pot z MAC-a w odcienu Painterly. Jest to nic innego jak kremowy cień do powiek, który może być stosowany również jako baza. MAC posiada wiele wykończeń Paint Pot-ów- kremowe, satynowe, perłowe i frost.


Opakowanie: jest małe, poręczne, w szklanym, eleganckim pojemniczku o pojemności 5g.


Aplikacja: Paint Pot zawsze nakładam palcami, delikatnie wklepując w powiekę. Na początku używania, jego konsystencja była trochę suchawa, ale kiedy wierzchnia warstwa się starła, zaczęło się go nakładać bardzo łatwo i przyjemnie. Pod wpływem ciepła palców, ze zbitej, zamienia się w kremową konsystencję. Nie lubię nanosić go pędzlem, ponieważ trudniej jest go wtedy rozprowadzić, gdyż szybko zasycha.


Kolor: Painterly to matowy, pastelowy, chłodny beż. Z łatwością zakrywa moje liczne żyłki na powiekach. Cienie utrzymują się na nim cały dzień, nic nigdy się nie ściera. Zauważyłam jedynie, że potrafi delikatnie zmienić odcień niektórych brązowych cieni, w tony fioletowe, kompletnie nie mam pojęcia dlaczego się tak dzieje, ale nie jest to jakoś szczególnie rzucające się w oczy.

w świetle dziennym

z błyskiem

Spotkałam się z opiniami, że Paint Pot-y szybko wysuszają się w słoiczku i po jakimś czasie nie nadają się do użycia. Ja swój mam już 8 miesięcy i nic takiego nie zauważyłam. Ponoć jeśli będzie się trzymać go do góry dnem to przedłużymy jego trwałość. Tak gdzieś słyszałam i stosuję się do tego zalecenia. 
Obecnie kosztują 15£. Paint Pot jest bardzo wydajny, mimo tego zastanawiam się nad kupnem innego odcienia, nie wiem tylko na jaki się zdecydować. Może jakieś propozycje?

xxx
OLA

2 komentarze:

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs