Strona Główna

Illamasqua Hydra Veil

poniedziałek, 19 sierpnia 2013


Czym jest Hydra Veil? Jest to rodzaj, nawilżającej bazy pod podkład w formie żelu. Kupiłam ją pod wpływem wielu pozytywnych opinii, które głównie mówiły o tym jak niesamowicie wpływa ona na wygląd naszego makijażu. Jest to produkt głównie przeznaczony dla osób mających skórę suchą, odwodnioną lub dojrzałą. Ja posiadam skórę odwodnioną i przyznaję, że czyni on cuda. Nie wiem jak sprawdzi się u kogoś z cerą tłustą, natomiast posiadaczki cer normalnych też powinny być zadowolone.



Hydra Veil zamknięty jest w plastikowym pojemniku, z dodatkowym wieczkiem, do którego przyczepiona jest mała, czarna łyżeczka. Ma postać żelowej galaretki, która pod wpływem ciepła, zaczyna się roztapiać. Dlatego też, baza zawsze po ponownym otwarciu opakowania, wygląda jakby była nie naruszona, ponieważ po każdym użyciu wszystko stapia się spowrotem.




Hydra Veil nakładamy przed aplikacją podkładu, a po nałożeniu naszego kremu. Producent zaleca używanie pędzla do nakładania bazy, ale ja posługuję się moimi palcami, ponieważ tak wolę. Chociaż przyznam szczerze, że jeszcze nigdy nie próbowałam pędzlem. Bazę można stosować także samodzielnie. Dalej. Jeśli mam na twarzy jakieś suche placki albo suche skórki, to dzięki temu produktowi wszystko to znika. I żeby nie było, nie jest produktem silikonowym. To co dzieje się z moją skórą w momencie aplikacji to bajka. Czuć wtedy potężną dawkę nawilżenia, ale nie ma mowy o żadnym efekcie przetłuszczenia czy świecenia. Hydra Veil rozprowadza się gładko jak masełko i szybko się wchłania. Nie wiem czy przedłuża trwałość makijażu, ale zdecydownie sprawia, że wygląda on lepiej, dużo świeżej. Tworzy dla podkładu świetną podstawę oraz idealnie się z nim stapia. Genialnie współpracuje również z pudrowymi podkładami. Nie mają one wtedy tego paskudnego, sztucznego efektu, tylko wygląda to  bardzo naturalnie. 



Uwielbiam ten produkt ponieważ nareszcie kiedy nakładam podkład, moja cera nie staje się szara, taka bez życia, ale nabiera blasku, a jeśli ma gorszy dzień i pokryta jest jakimiś suchymi skórkami, nigdy tego nie widać, bo wszystkie te miejsca, znikają. Natomiast poziom nawilżenia Hydra Veil dostarcza tak wysoki, że nie mają go niektóre kremy, dlatego jest nie tylko zwykła bazą, ale jednocześnie produktem pielęgnacyjnym.








Uważam, że Hydra Veil starczy na bardzo długo, ponieważ niewielka ilość przy aplikacji, załatwia całą sprawę. A nie ma potrzeby nakładać zbyt wiele, bo ma się wtedy, tak jakby uczucie lepkości. Cena tego produktu to 27£, tak więc do tanich nie należy, ale moim zdaniem, warto było wydać tyle pieniędzy. Polecam :) Dla mnie zdecydowanie KWC.


skład




             Kto używa/ł już Hydra Veil? Jakie odczucia?

xxx
OLA


1 komentarz:

  1. o kurczę ale specyfik :P znam firmę ale nie widziałam tego produktu na stronach w PL. ja nie używam baz pod makijaż bo boję się zapychania porów...

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Ci za komentarz.
Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie.
Zaglądnij również na wobiektywiealeksandry.blogspot.com

 
template design by designer blogs